Ο Omar Bin Laden λατρεύει να ζωγραφίζει την Αμερική



 Οι πίνακες του Omar bin Laden εμπνέονται συχνά από τον αμερικανικό δυτικό κινηματογράφο. «Σέβομαι τους καουμπόηδες. Λατρεύω την αξιοπρέπεια του καουμπόη», είπε .


Ο Omar bin Laden, ο τέταρτος μεγαλύτερος από τους γιους του Osama bin Laden, λατρεύει να ζωγραφίζει την Αμερική.


Σε μια σπάνια συνέντευξη, ο Ομάρ, 39 ετών, δήλωσε στον Vice ότι τα κλασικά δυτικά κτυπήματα - όπως η ταινία του Clint Eastwood το 1992 "Unforgiven", το αγαπημένο του - χρησιμεύουν ως έμπνευση για τον άνθρωπο που ο Vice ονομάζει "κληρονόμος της [al-Qaida]". Το έργο του - ένα αφελές στυλ που ορίζεται από τη στοιχειώδη χρήση του χρώματος και πινελιά - συχνά απεικονίζει τα ενδεικτικά στοιχεία των Δυτικών, όπως τοπία ερήμων με κάκτους, σιδηροδρομικές γραμμές και αποξηραμένα οστά.


«Μου αρέσουν οι παλιές δυτικές ταινίες», είπε ο Ομάρ. «Σέβομαι τους καουμπόηδες. Λατρεύω την αξιοπρέπεια του καουμπόη. "




Το αγαπημένο έργο του ζωγράφου, με τίτλο «Έρημος της Αριζόνα», απεικονίζει μια ρουστίκ καμπίνα ανάμεσα σε ένα δάσος κάκτων κάτω από ένα λαμπερό φεγγάρι. Ένα άλλο, «American Dream», χαρακτηρίζει ένα κρανίο ταύρου και έναν θάμνο από έρημο με ορεινό, πηλό-κόκκινο φόντο.



Οι σκηνές δεν είναι αντίθετες με αυτές στις οποίες μεγάλωσε στη Σαουδική Αραβία - ένα άλλο συχνό θέμα της δουλειάς του - με μέρος του χρόνου που αφιερώθηκε στο οικογενειακό αγρόκτημα του Μπιν Λάντεν, όπου εκτρέφουν άλογα, κατσίκες και κοίλες.



«Η ανάγκη να ζωγραφίζω και να ζωγραφίζω τρέχει στο αίμα μου», είπε ο Ομάρ, αναφερόμενος στη μητέρα του, Νατζά Γκανέμ, και άλλους στη μητρική του πλευρά, οι οποίοι έσκισαν με το πινέλο και τον καμβά.


«Μου λείπουν οι διασκεδαστικές στιγμές που είχα, οι στιγμές που ήμουν πολύ νέος για να ξέρω και πολύ αθώος για να δω τον κόσμο γύρω μου», είπε στον Vice. «Μου λείπουν οι απέραντοι αμμόλοφοι της ερήμου και οι κυλιόμενες θάλασσες. Μου λείπει η γαλήνη της παιδικής ηλικίας. "


«Θέλω ο κόσμος να μάθει ότι έχω μεγαλώσει. ότι είμαι άνετος μέσα μου για πρώτη φορά στη ζωή μου. " λέει ο Omar bin Laden


Η αθωότητα της παιδικής ηλικίας έφυγε γρήγορα σε αναταραχή καθώς η οικογένεια Μπιν Λάντεν τελικά μετεγκαταστάθηκε στο Σουδάν και μετά στο Αφγανιστάν, όπου η Αλ Κάιντα έφτασε στο προσκήνιο. Μόλις 16 ετών, ο Ομάρ ρίχτηκε στην πρώτη γραμμή του εμφυλίου πολέμου στο Αφγανιστάν. Μέσα σε πέντε ακόμη χρόνια, ο πατέρας του θα ηγηθεί των επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου 2001 στη Νέα Υόρκη και την Ουάσινγκτον - πράξεις τρομοκρατίας που ο Ομάρ έχει καταδικάσει δημοσίως .


Ο Ομάρ, ο οποίος διαμένει τώρα στη γαλλική εξοχή της Νορμανδίας, βρίσκει παρηγοριά από το παρελθόν του - όπως σύνδρομο μετατραυματικού στρες, διπολική διαταραχή και άλλες συναισθηματικές ουλές - στη ζωγραφική «από την καρδιά», χάρη στη σύζυγο Zaina Mohamed Al- Ο Sabah, ο οποίος τον παρότρυνε να αναλάβει το χόμπι κατά τη διάρκεια της πανδημίας του coronavirus. Οι φωτογραφίες του του παρέχουν μια απόδραση στον «κόσμο των ονείρων και της φαντασίας» παρά στον «σκοτεινό δρόμο» της μνήμης του.



«Θέλω ο κόσμος να μάθει ότι έχω μεγαλώσει. ότι είμαι άνετος μέσα μου για πρώτη φορά στη ζωή μου. ότι το παρελθόν είναι το παρελθόν και πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτό που έχει περάσει », είπε. «Κάποιος πρέπει να συγχωρήσει αν δεν το ξεχνάμε, ώστε να μπορεί να είναι ήσυχο με τα συναισθήματά του».



Σχόλια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ