ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ HARRY ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ


Ο πρίγκηπας Χάρι επέστρεψε στο βασιλικό καθήκον για να παραστεί σε μια σύνοδο κορυφής επενδυτών στο Λονδίνο και λίγες ώρες μετά, σε μια έντονα φορτισμένη συναισθηματικά ομιλία, εξέφρασε τη λύπη του για την απόφαση  αυτός και η σύζυγός του να αποχωρήσουν απο τα βασιλικά τους καθήκοντα 





Κατά τη διάρκεια ομιλίας του για το φιλανθρωπικό του έργο Sentebale το βράδυ της Κυριακής, ο δούκας του Sussex δήλωσε ότι αισθάνθηκε «μεγάλη θλίψη» για την αποχώρηση ως από τα βασιλικά του καθήκοντα με τη σύζυγό του Meghan. "Αισθανθήκαμε ότι δεν είχαμε άλλη επιλογή παρά να αποχωρήσουμε"  είπε ο Χάρι




Τι είπε στους ανθρώπους που συγκεντρώθηκαν:

«Φαντάζομαι τι έχετε ακούσει ή ίσως διαβάσει τις τελευταίες εβδομάδες» είπε ο Χάρι απευθυνόμενος στο κοινό  αλλά  «θέλω να ακούσετε την αλήθεια από εμένα, όση μπορώ να μοιραστώ, όχι ως πρίγκιπας ή δούκας, αλλά ως Χάρι».  

"Μου προκαλεί μεγάλη θλίψη ότι έχω φτάσει σε αυτό. Η απόφαση που πήρα για τη γυναίκα μου και εμένα να βγούμε εκτός, δεν είναι αυτή που πήρα ελαφρά τη καρδία.

"Ήρθε μετά από πολλούς μήνες συνομιλιών και μετά από πάρα πολλές προκλήσεις.

"Και ξέρω ότι δεν το πήρα πάντα σωστά, αλλά όσο αυτό συμβαίνει, δεν υπήρχε άλλη επιλογή.

 Παραδέχτηκε πως βρήκε με τη Μέγκαν την «αγάπη και ευτυχία που ήλπιζε σε όλη τη ζωή» του. «Ξέρω πως με γνωρίζετε αρκετά όλα αυτά τα χρόνια ώστε να είστε σίγουροι πως η γυναίκα που επέλεξα ως σύζυγό μου, μοιράζεται τις ίδιες αξίες με εμένα» είπε.   

"Αυτό που θέλω να καταστήσω σαφές είναι ότι η  Βρετανία είναι το σπίτι μου και το μέρος που αγαπώ. Αυτό ποτέ δεν θα αλλάξει, περπατάμε μακριά και σίγουρα δεν περπατάμε μακριά από σας.

"Η ελπίδα μας ήταν να συνεχίσουμε να υπηρετούμε τη Βασίλισσα, την Κοινοπολιτεία και τις στρατιωτικές μου οργανώσεις, αλλά χωρίς δημόσια χρηματοδότηση. 
Δυστυχώς, αυτό δεν ήταν δυνατό.




Ο Χάρι αναμένεται να ταξιδέψει, εντός των επόμενων ημερών, στον Καναδά όπου ήδη βρίσκεται η Μέγκαν και ο μικρός Άρτσι. Εκεί η οικογένεια σκοπεύει να περνά το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του, καθώς ξεκινούν την ανεξάρτητη, χωρίς οικονομική στήριξη και επίβλεψη, από το παλάτι. 





Σχόλια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ