Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ... Η ΛΟΤΑΡΙΑ.... ΚΑΙ Ο ΑΜΙΡ !

Σε κινητοποίηση το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων που ξεκινά άμεση έρευνα σχετικά με το θέμα του 8χρονου ή κατ΄άλλους 11χρονου Αμίρ Χουσέιν Ιμέντια 


Η κατεπείγουσα  έρευνα που ξεκίνησε με εντολή του ΥΠΕΠΘ, έχει σκοπό να διερευνήσει τους λόγους για τους οποίους ο 11χρονος  Αμίρ απο το Αφγανιστάν, που μόλις πριν ένα χρόνο έφθασε στην Ελλάδα, παρέλασε μεν, κρατώντας την πινακίδα του σχολείου, αλλά όχι ως σημαιοφόρος ως του έλαχε  στην "κλήρωση" της 28ης Οκτωβρίου. 
Μετά από σχετική καταγγελία για τη νόθευση της "κλήρωσης" , ο 11χρονος Αμίρ, που πηγαίνει στη Ε τάξη του 6ου δημοτικού σχολείου Δάφνης,  παραχώρησε συνέντευξη 
για το θέμα στο  Αθηναικό Μακεδονικό Πρακτορείο όπου δήλωσε έκπληκτος και στεναχωρημένος  «Εγώ δεν ήμουν ενήμερος ότι συμμετείχα στη διαδικασία, απλά μου είπαν ότι βγήκε το όνομά μου. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα παρελάσω μαζί με τους συμμαθητές μου» 



Δηλώσεις όμως για το θέμα της παρέλασης, έκανε και η μητέρα του Αμίρ που βρίσκεται με τα τρία της παιδιά σε δομή του Δήμου Αθηναίων, ενώ ο πατέρας του είναι στη Γερμανία.
«Πολύ χάρηκα όταν με ενημέρωσαν για την επιλογή αυτή. Δεν ήξερα τι να πω ούτε τι να κάνω. Στο Αφγανιστάν δεν έχουμε μαθητική παρέλαση. Είναι καινούρια εμπειρία», λέει. Η Αριζού και εξηγεί ότι στη χώρα τους υπάρχουν μόνο στρατιωτικές παρελάσεις και δεν επιτρέπεται να τις παρακολουθούν. «Δεν θα μπορούσαμε να είμαστε θεατές ή κοντά στους επισήμους και τους πολιτικούς», λέει, «και εδώ μας δόθηκε αυτή η ευκαιρία, όχι μόνο να παρακολουθήσουμε παρέλαση, αλλά να συμμετέχει και ο Αμίρ και να είναι σημαιοφόρος». 



Την καταγγελία για το θέμα έκανε μέσω facebook ο δημοσιογράφος Γιάννης Ευσταθίου και το ΥΠΕΠΘ ανταποκρίθηκε άμεσα !  Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας του υπουργείου, Γιώργος Αγγελόπουλος, θα υπάρξει ανακοίνωση, μόλις το υπουργείο λάβει αναλυτική πληροφόρηση από τους εμπλεκόμενους φορείς, αύριο, Δευτέρα.


Δεν πειράζει Αμίρ που δεν έγινες φέτος σημαιοφόρος, σε καμιά πενταετία σε βλέπω πρωθυπουργό !... Και τότε θάρθω κι εγώ να μου λύσεις ένα θέμα με το Δήμο της Αθήνας , που δεν απαντά κανείς πέντε χρόνια τώρα...




Σχόλια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ