ΕΝΤΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ

Ένταση και φραστικά επεισόδια σημειώθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο του Μαραθώνα όταν εξοργισμένοι κάτοικοι κατηγόρησαν την δημοτική Αρχή για ολιγωρία και εγκληματική αμέλεια κατά την διάρκεια της μεγάλης φωτιάς που έκαψε το Μάτι. 



Αναμέσα στους διαμαρτυρόμενους ήταν ένας πολίτης η μάνα του οποίου απανθρακώθηκε μέσα στο σπίτι της. Όταν πήρε το λόγο απευνθύνθηκε στον υπεύθυνο της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου, καθώς ο Δήμαρχος Ηλίας Ψινάκης απουσίαζε και έθεσε τα ερωτήματά του. 
«Γιατί δεν έγινε εκκένωση και κάηκε η μητέρα μου στο σπίτι της; Θέλω αλήθειες για να της πω το καλό ταξίδι…» είπε, ενώ ένας άλλος φώναζε οργισμένος «που είναι ο Ψινάκης; Κάνει τσίρκο και σόου πάνω στα πτώματα. Εμείς τον στηρίξαμε!».... 

Να σημειώσουμε ότι ο δήμαρχος Μαραθώνα Ηλίας Ψινάκης, εμφανίστηκε μόλις χθές στα μέσα μαζικής ενημέρωσης δηλώνοντας ότι και το δικό του σπίτι έχει καεί... 


 «Όταν καίγεται το σπίτι σου, αιφνιδιάζεσαι. Εμένα κάηκε το σπίτι μου, ευτυχώς. Ευτυχώς γιατί όταν καίγονται εκατοντάδες σπίτια, φανταστείτε μην καεί το δικό μου, μετά θα λέγανε ότι την έβαλα εγώ τη φωτιά». 












Σχόλια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ