ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΥΖΩΝΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗΣ ΦΡΟΥΡΑΣ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ

Τα δάκρυα των Ευζώνων στη μακρινή Αυστραλία συγκινούν.






Οι Εύζωνες παρήλασαν μπροστά από 45.000 άτομα στην Αδελαΐδα της Αυστραλίας στο πλαίσιο εορταστικών εκδηλώσεων. 

Επισκέφτηκαν επίσης την ορθόδοξη εκκλησία του Αγίου Γεωργίου. Ο Επίσκοπος Νικάρδος τους καλωσόρισε και αφού τους συνεχάρη για το ήθος τους, τους ευχαρίστησε που έφεραν ένα τόσο σημαντικό μέρος της Ελλάδας στην Αυστραλία.




Κατά τη διάρκεια του λόγου, δύο Εύζωνες συγκινήθηκαν για την εμπειρία τους στην Αδελαΐδα και για το καλωσόρισμα που δεν μπόρεσαν να συγκρατήσουν τα δάκρυά τους.
«Ήμουν 9 ετών όταν οι γονείς μου με πήγαν να δω τους Εύζωνες στο Σύνταγμα της Αθήνας. Τους είδα να στέκονται εκεί δυνατοί και υπερήφανοι μπροστά στην ελληνική Βουλή. Είπα στη μητέρα μου ότι θα γίνω κι εγώ», φανερώνει ο 25χρονος νεαρός Εύζωνας Κωνσταντίνος Λούσιας



«Η θετική ενέργεια, η αγνή αγάπη και η ζεστασιά θα μείνουν χαραγμένες στην καρδιά μας. Όλα αυτά βιώσαμε από τους ανθρώπους στην Αυστραλία . Στέκομαι και θα συνεχίζω να στέκομαι υπερήφανος μέχρι το τέλος. Θα τιμώ την πατρίδα μου και κάθε στρατιώτη. Κάθε στρατιώτη που έδωσε τη ζωή του στο παρελθόν ώστε να είμαστε ελεύθεροι εμείς σήμερα», συνεχίζει.






Οι Εύζωνες (ευ + ζώνες = οι καλά ζωσμένοι) είναι επίλεκτοι στρατιώτες του ελληνικού στρατού,  ευρύτερα γνωστοί ως τσολιάδες, από τη στολή που καθιερώθηκε επίσημα από τον Βασιλέα Οθωνα , την οποία έφερε και ο ίδιος σε επίσημες εμφανίσεις.
Μέσα από την ιστορική δράση των ευζωνικών ταγμάτων, οι εύζωνες έχουν αναχθεί σε σύμβολα γενναιότητας για τον ελληνικό λαό. 


Σχόλια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ